RECEPTIONISTEN EN TELEFONISTEN


Visitekaartjes 


Receptionisten en telefonisten vormen het visitekaartje van de organisatie. Zij hebben het eerste contact met de klanten en de relaties. Hun gedrag en voorkomen zijn net zo bepalend voor de beeldvorming van het bedrijf als het pand, de huisstijl en de reclame-uitingen. 



 

Eerste indruk

Nog steeds 75% van de bezoekers ergert zich aan de ontvangst bij bedrijven. Een eerste indruk maak je maar één keer, dus laat het dan een goede zijn… 



 

Moor Performance

Een training van Moor Performance reikt talrijke nuttige tips, suggesties en ideeën aan die de eigen uitstraling en presentatie van medewerkers direct verbetert. Hierbij gaat het niet alleen om verbale maar ook om non-verbale aspecten. Denk bijvoorbeeld aan omgangsvormen, houding en verzorging.

 

Het resultaat

Je uitstraling verbetert en daarmee de uitstraling van jouw bedrijf. 
Je weet relaties en gasten perfect te ontvangen en te woord te staan. 
Je voelt de balans tussen persoonlijk en zakelijk perfect aan. 
Je communicatieve vaardigheden zijn toegenomen. 



 

Copyright © 2018 - Moor Performance - Alle rechten voorbehouden | Disclaimer | Algemene voorwaarden | Sitemap