VERKOOPMEDEWERKERS


Verkopen
Het benaderen van onbekende potentiële klanten is geen sinecure, maar ook bestaande klanten perfect ‘bedienen’ is een kunst. De tijden van de handige verkoopbabbel zijn allang voorbij. De vraag is hoe een klant zich laat overtuigen. 


Klant centraal
De wensen en behoeften van klanten staan centraal. Maar hoe en wat denken klanten? Wat beweegt hen? Kom er maar eens achter. Je werkelijk verplaatsen in de wereld van de klant, belangstelling tonen, een echt gesprek voeren – het vraagt om luisteren, inleven, ‘meeveren’ en vragen stellen. Niet zozeer zenden dus, maar vooral ontvangen. Anders gezegd: een dialoog. 


Dialoog
Dialoog maakt interesses van klanten zichtbaar. 
Dialoog effent de weg naar een passend aanbod. 
Dialoog neemt obstakels weg. 
Dialoog resulteert in advies waar de klant iets aan heeft. 
En dialoog levert beide partijen rendement. 



De training
De ‘Performance’ is het uitgangspunt van de training. Om dit te bereiken wordt de training ondersteund door een DISC assessment. De complexe werkelijkheid van mensen en hun gedragingen worden hierbij teruggebracht naar een overzichtelijk en begrijpelijk geheel. Je krijgt concrete handvatten aangereikt om tot een ‘deal’ te kunnen komen.

Het resultaat
Je opereert vanuit een helder doel. 
Je leert focus aan te brengen in wat je doet. Je brengt systeem aan in je werkwijze. 
Je weet dat de klant de sleutel tot jouw succes heeft. 
Je benadert elke klant respectvol, persoonlijk en zakelijk. 
Je bouwt aan de relatie met de klant. 


 

 

Copyright © 2018 - Moor Performance - Alle rechten voorbehouden | Disclaimer | Algemene voorwaarden | Sitemap